Liittokokous

KANSALLISEN KULTTUURILIITON SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN LIITTOKOKOUS 2017

Paikka:       Suomen Elokuvasäätiön auditorio, Kino K 13, Kanavakatu 12, Helsinki (Katajanokka)

Aika:           Lauantai 18.3.2017 alkaen klo 11.00. Varsinainen kokous alkaa klo 13.30.

Hinta:  Elokuva + lounas yhteensä 25€/hlö

Ohjelma:

klo 11.00 Tilaisuuden avaus, opintojohtaja Annika Kokko, Kansallinen Kulttuuriliitto, pj

Linne Skogin haastattelu

Elokuva "Tyttö nimeltä Varpu"

n. klo 12.45 lounas

13.30 Liittokokouksen avaus

Kokouksen esityslistalla ovat sääntöjen vuosikokoukselle määräämät asiat, kuten puheenjohtajan ja hallituksen valinta, toimintakertomuksen ja -suunnitelman hyväksyminen, talousarvion ja edellisen vuoden tilinpäätöksen hyväksyminen ja vastuuvapauksien myöntäminen. Kokousasiakirjat löytyvät  www.kulttuuriliitto.net/liittokokous viimeistään viikkoa ennen kokousta.

Kulttuuriliiton jäsenyhdistyksillä on oikeus lähettää kokoukseen 1 edustaja alkavaa 50 jäsentä kohti. Täysivaltainen osallistumisoikeus on vain vuoden 2016 jäsenmaksuvelvoitteensa suorittaneilla yhdistyksillä. Jäsenmaksun suuruus on 3 euroa yhdistyksen itsensä ilmoittaman jäsenmäärän mukaan laskettuna ja sen tulee olla maksettu viimeistään kokouksen alkaessa eli sen voi suorittaa myös kokouspaikalla.

Sitovat ilmoittautumiset liittokokoukseen 13.3.2017 klo 15.00 mennessä alla olevalla lomakkeella tai henna.aunisto@kansio.fi

Ilmoittautua voi myös puhelimitse tekstiviestillä sihteerille Henna Aunisto puh. 050-567 9116. Kokousasiakirjat voi myös tilata sihteeriltä mikäli tulostusmahdollisuutta ei itsellä ole.

Lämpimästi tervetuloa!

Helsingissä 21.1.2017